AdBlue un SCR sistēma ir sarežģīta un pakļauta kļūmēm. Slāpekļa elektroniskie sensori, moduļi, sūkņi – visa šī ierīce var tikt bojāta un to nomaiņa var izmaksāt ļoti dārgi. Turklāt automašīnām, kuras nobrauc simtiem kilometru, Adblue tvertne ir regulāri jāuzpilda. Kas, savukārt, rada papildu izmaksas automašīnas lietošanā, no kurām autovadītāji vēlas izvairīties.
AdBlue sistēmas atslēgšana iekļauj sevī elektronisko AdBlue atslēgšanu, dzēšot paneļa indikatorus un brīdinājuma ziņojumus ECU, kas saistīti ar sistēmu.
Pat ja AdBlue sūknis ir salūzis vai, piemēram, sildelements tvertnē nav darba kārtībā, CUSTOM AFR piedāvā labāku risinājumu nekā detaļu nomaiņu.
Vairumā gadījumu pietiek ar pareizu dzinēja vadības sistēmas pārprogrammēšanu. Dažiem modeļiem ir papildus nepieciešams atvienot SCR bloku no transportlīdzekļa.
AdBlue izslēgšanas modulis nodrošina, ka nebūs nepieciešams atkārtoti uzpildīt AdBlue, bet tas vienmēr tiks atspoguļots AdBlue tvertnes rādītajā, neatkarīgi no tā, cik daudz šķidruma tajā ir. AdBlue izslēgšanas modulis nosūta pareizus datus uz automašīnas ECU, tāpēc AdBlue sistēmā nav darbības traucējumu vai defektu.
AdBlue sistēmas atslēgšana iekļauj sevī elektronisko AdBlue atslēgšanu, dzēšot paneļa indikatorus un brīdinājuma ziņojumus ECU, kas saistīti ar sistēmu.
Pat ja AdBlue sūknis ir salūzis vai, piemēram, sildelements tvertnē nav darba kārtībā, CUSTOM AFR piedāvā labāku risinājumu nekā detaļu nomaiņu.
Vairumā gadījumu pietiek ar pareizu dzinēja vadības sistēmas pārprogrammēšanu. Dažiem modeļiem ir papildus nepieciešams atvienot SCR bloku no transportlīdzekļa.
AdBlue izslēgšanas modulis nodrošina, ka nebūs nepieciešams atkārtoti uzpildīt AdBlue, bet tas vienmēr tiks atspoguļots AdBlue tvertnes rādītajā, neatkarīgi no tā, cik daudz šķidruma tajā ir. AdBlue izslēgšanas modulis nosūta pareizus datus uz automašīnas ECU, tāpēc AdBlue sistēmā nav darbības traucējumu vai defektu.
AdBlue ir speciāls šķidrums, ko izmanto SCR (Selective Catalytic Reduction) sistēmā. Tas ir urīnvielas ūdens šķīdums 32,5% no nominālās koncentrācijas. Galvenais AdBlue izmantošanas iemesls ir slāpekļa oksīda emisiju samazināšana. Diemžēl šī sistēma prasa ļoti augstas ekspluatācijas izmaksas.
Adblue glabā atsevišķā tvertnē. Dažādos modeļos tvertnes atvere atrodas dažādās vietās, piemēram, bagāžniekā, zem pārsega vai pie dīzeļdegvielas tvertnes atveres. No tvertnes maisījums nonāk uz SCR katalizatora, kur slāpekļa oksīdi tiek atjaunoti (reducēti) līdz nekaitīgam ūdenim un slāpeklim.
Pilnībā uzpildītas tvertnes AdBlue pietiek uz 10 000 km. Šķidruma zudumiem ir jābūt papildinātiem. Ja AdBlue līmenis ir pārāk zems, ECU neļaus dzinējam iedarbināties. Mūsdienu automašīnas ir aprīkotas ar brīdinājuma lampiņām un skaņas signālu, kas informē vadītāju, ka ir pienācis laiks uzpildīt AdBlue.
Adblue glabā atsevišķā tvertnē. Dažādos modeļos tvertnes atvere atrodas dažādās vietās, piemēram, bagāžniekā, zem pārsega vai pie dīzeļdegvielas tvertnes atveres. No tvertnes maisījums nonāk uz SCR katalizatora, kur slāpekļa oksīdi tiek atjaunoti (reducēti) līdz nekaitīgam ūdenim un slāpeklim.
Pilnībā uzpildītas tvertnes AdBlue pietiek uz 10 000 km. Šķidruma zudumiem ir jābūt papildinātiem. Ja AdBlue līmenis ir pārāk zems, ECU neļaus dzinējam iedarbināties. Mūsdienu automašīnas ir aprīkotas ar brīdinājuma lampiņām un skaņas signālu, kas informē vadītāju, ka ir pienācis laiks uzpildīt AdBlue.
Adblue sistēma ir labvēlīga videi un cilvēku veselībai, jo samazina slāpekļa oksīdu saturu izplūdes gāzēs. Taču AdBlue ir arī daudz trūkumu, kuru dēļ daudzi autovadītāji apsver iespēju sistēmu atslēgt:
• sarežģīta sistēma, kurai ir tendence uz bojājumiem – komplekss remonts var būt dārgs;
• šķīdums sacietē pie -11°C (12,2°F) — bojāts sildītājs tvertnē var izraisīt kristālu veidošanos, kas var aizsprostot iesmidzināšanas sistēmu un izraisīt sūkņa bojājumu;
• nepieciešamība pēc biežas šķidruma uzpildīšanas;
• šķīdums ir ļoti kodīgs – izlijušais šķidrums ātri jānoslauka, savādāk var sabojāt krāsojumu un pretkorozijas pārklājumu.
• sarežģīta sistēma, kurai ir tendence uz bojājumiem – komplekss remonts var būt dārgs;
• šķīdums sacietē pie -11°C (12,2°F) — bojāts sildītājs tvertnē var izraisīt kristālu veidošanos, kas var aizsprostot iesmidzināšanas sistēmu un izraisīt sūkņa bojājumu;
• nepieciešamība pēc biežas šķidruma uzpildīšanas;
• šķīdums ir ļoti kodīgs – izlijušais šķidrums ātri jānoslauka, savādāk var sabojāt krāsojumu un pretkorozijas pārklājumu.
AFR Tunings
Pārbaudi sava auto jaudu!
Auto Marka
Izvēlies marku
Auto Modelis
Izvēlies modelis
Auto Modifikācija
Izvēlies modifikāciju
Oriģināli
hp
Nm
Pēc Tūninga
hp
Nm
Pieaugums
hp
Nm
Kontakti
Sazināties ar mums
Kontakti:
Riga/ Daugavpils/ Liepaja/ Nereta/ London Riga, Latvia-1050
E-pasts:
info@cafr.lv
Talrunis:
+371 27 444 330