Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs, ko sauc par DPF vai FAP, ir filtrs, kas atrodas tieši virs turbokompresora un ir īpaši paredzēts dīzeļdegvielas daļiņu/pelnu daudzuma samazināšanai. Šī filtra mērķis ir radīt tīrākas/videi draudzīgākas izplūdes gāzes atmosfērā.
DPF pakāpeniski samazina savu efektivitāti un kļūst arvien vairāk aizsērējusi, kas ir daļa no tā kalpošanas laika. Procesa, ko sauc par reģenerāciju, mērķis ir "tīrīt" daļiņu filtru. Diemžēl tas prasa īpašus braukšanas apstākļus, un, ja tie netiek ievēroti, filtra bloķēšana notiek diezgan atri, pie kura dzinēja vadības dators var limitet motora jaudu.Ignorejot tas problēmas var dabūt jaudas zudumu un pat transportlīdzekļa bojājumus.
DPF pakāpeniski samazina savu efektivitāti un kļūst arvien vairāk aizsērējusi, kas ir daļa no tā kalpošanas laika. Procesa, ko sauc par reģenerāciju, mērķis ir "tīrīt" daļiņu filtru. Diemžēl tas prasa īpašus braukšanas apstākļus, un, ja tie netiek ievēroti, filtra bloķēšana notiek diezgan atri, pie kura dzinēja vadības dators var limitet motora jaudu.Ignorejot tas problēmas var dabūt jaudas zudumu un pat transportlīdzekļa bojājumus.
* Īsi braucieni - braucēji ar "pilsētas braukšanu" ir vairāk pakļauti DPF aizsērēšanai, jo motors nesasilst līdz pietiekamai temperatūrai. Lai DPF atjaunošanas process darbotos efektīvi un sadedzinātu oglekļa nogulsnes, motora dzesešanas šķidruma parasti ir jāsasniedz pareizā darba temperatūra (min 75.grādi).
* Bojāti sensori - DPF ir uzstādīti vairāki sensori pirms un pēc filtra. Šie sensori ir pielāgoti, lai uzraudzītu sākuma un beigu temperatūru, kā arī filtra pretspiedienu. Ja viens vai vairāki no šiem sensoriem iziet no darba kārtības, reģenerācijas process neieslegsies, vai nebūs korrekti pabeigts.
* Bojāts EGR vārsts — EGR vārsts ir paredzēts izplūdes gāzu atkārtotai iekļūšanai dzinējā iepludes sistēma. Dažās automašīnās, ja EGR sistēma nedarbojas efektīvi vai ir bloķēta, palielināsies izplūdes gāzu daudzums, kas plūst caur DPF, potenciāli palielinot DPF bloķēšanu.
Ja ir problēmas ar DPF / FAP, tad var novērot:
* transportlīdzekļa izplūdes gāzu dūmus;
* lielāku degvielas patēriņu;
* turbokompresora aizkavi;
* tekstu displejā “Dodieties uz avārijas dienestu”;
* deg DPF / FAP lampa;
* deg dzinēja lampa.
CUSTOM AFR ir zināšanas un pieredze, lai noņemtu DPF sistēmu no transportlīdzekļa dzinēja vadības bloka ECU. DPF noņemšanas programmatūra nodrošinās iespēju izmantot transportlīdzekli, nepārslēdzoties DPF bloķēšanas režīmā, jeb averījas režimā.
* Bojāti sensori - DPF ir uzstādīti vairāki sensori pirms un pēc filtra. Šie sensori ir pielāgoti, lai uzraudzītu sākuma un beigu temperatūru, kā arī filtra pretspiedienu. Ja viens vai vairāki no šiem sensoriem iziet no darba kārtības, reģenerācijas process neieslegsies, vai nebūs korrekti pabeigts.
* Bojāts EGR vārsts — EGR vārsts ir paredzēts izplūdes gāzu atkārtotai iekļūšanai dzinējā iepludes sistēma. Dažās automašīnās, ja EGR sistēma nedarbojas efektīvi vai ir bloķēta, palielināsies izplūdes gāzu daudzums, kas plūst caur DPF, potenciāli palielinot DPF bloķēšanu.
Ja ir problēmas ar DPF / FAP, tad var novērot:
* transportlīdzekļa izplūdes gāzu dūmus;
* lielāku degvielas patēriņu;
* turbokompresora aizkavi;
* tekstu displejā “Dodieties uz avārijas dienestu”;
* deg DPF / FAP lampa;
* deg dzinēja lampa.
CUSTOM AFR ir zināšanas un pieredze, lai noņemtu DPF sistēmu no transportlīdzekļa dzinēja vadības bloka ECU. DPF noņemšanas programmatūra nodrošinās iespēju izmantot transportlīdzekli, nepārslēdzoties DPF bloķēšanas režīmā, jeb averījas režimā.
AFR Tunings
Pārbaudi sava auto jaudu!
Auto Marka
Izvēlies marku
Auto Modelis
Izvēlies modelis
Auto Modifikācija
Izvēlies modifikāciju
Oriģināli
hp
Nm
Pēc Tūninga
hp
Nm
Pieaugums
hp
Nm
Kontakti
Sazināties ar mums
Kontakti:
Riga/ Daugavpils/ Liepaja/ Nereta/ London Riga, Latvia-1050
E-pasts:
info@cafr.lv
Talrunis:
+371 27 444 330