EGR ir saīsinājums no izplūdes gāzu recirkulācijas. Sistēma tiek izmantota transportlīdzekļos, kas aprīkoti ar virzuļa iekšdedzes dzinēju un ir izstrādāts, lai samazinātu dūmgāzu piesārņojumu. Galvenais šāda lēmuma iemesls bija pieaugošais automašīnu radīto toksisko piesārņotāju daudzums.
EGR vārsts darbojas, recirkulējot konkrēto izplūdes gāzu daudzumu atpakaļ dzinējā caur gaisa ieplūdes sistēmu, samazinot dzinēja izmešu daudzumu.
Problēma slēpjas tajā, ka izplūdes gāzes pastāvīgi tiek recirkulētas caur dzinēju, kas laika gaitā izraisa oglekļa uzkrāšanos ieplūdes kolektorā un citās daļās, tostarp EGR vārstā. Šī uzkrāšanās vārstā bieži ir vārsta darbības bojājuma cēlonis.
EGR dzesētājs ir paredzēts, lai samazinātu izplūdes gāzu temperatūru, pirms tās tiek recirkulētas atpakaļ dzinējā un ir nepieciešams, lai ieplūdes gaisa temperatūra būtu pēc iespējas zemāka. Tomēr, tie mēdz saplīst, kas parasti izraisa dzesēšanas šķidruma zudumu. Vēlākajos dzinēju modeļos uz dzesētājiem ir deveji un solenoīdi, kā arī sensori to darbības uzraudzībai. Ja tie neesot darbderīgā kārtībā, var radīt arī kļūdu kodus un iedegt brīdinājuma lampas uz paneļa.
EGR vārsts darbojas, recirkulējot konkrēto izplūdes gāzu daudzumu atpakaļ dzinējā caur gaisa ieplūdes sistēmu, samazinot dzinēja izmešu daudzumu.
Problēma slēpjas tajā, ka izplūdes gāzes pastāvīgi tiek recirkulētas caur dzinēju, kas laika gaitā izraisa oglekļa uzkrāšanos ieplūdes kolektorā un citās daļās, tostarp EGR vārstā. Šī uzkrāšanās vārstā bieži ir vārsta darbības bojājuma cēlonis.
EGR dzesētājs ir paredzēts, lai samazinātu izplūdes gāzu temperatūru, pirms tās tiek recirkulētas atpakaļ dzinējā un ir nepieciešams, lai ieplūdes gaisa temperatūra būtu pēc iespējas zemāka. Tomēr, tie mēdz saplīst, kas parasti izraisa dzesēšanas šķidruma zudumu. Vēlākajos dzinēju modeļos uz dzesētājiem ir deveji un solenoīdi, kā arī sensori to darbības uzraudzībai. Ja tie neesot darbderīgā kārtībā, var radīt arī kļūdu kodus un iedegt brīdinājuma lampas uz paneļa.
Ir vairāki kļūdu kodi un cēloņi, kas var norādīt uz bojātu/bloķētu EGR vārstu un dzesētāju.
• jaudas zudums
• lielaks degvielas patēriņš
• samazināta reakcija uz gazes pedaļa
• avarijas režīms
• dzesēšanas šķidruma zudums
• balta dūmainība
• slikta transportlīdzekļa gaita
• lielaks degvielas patēriņš
• samazināta reakcija uz gazes pedaļa
• avarijas režīms
• dzesēšanas šķidruma zudums
• balta dūmainība
• slikta transportlīdzekļa gaita
• dzinēja kontrollampiņa
• mirgojoša kvēlsveces gaisma
• darbības traucējumu kodi
• mirgojoša kvēlsveces gaisma
• darbības traucējumu kodi
Kad EGR vārsts ir noņemts vai atslēgts, transportlīdzekļa ECU vairs nesaņems signālu no EGR vārsta, kā rezultātā uz paneļa neiedegas brīdinājuma gaisma, un vadības bloks reķinot degmaisījumu neņem vēra EGR gaisa plusmu. CUSTOM AFR ir spējīgs izlabot doto kļūdu nokalibrējot EGR programmatūru vādības bloā.
• uzlabota droseles reakcija;
• ekonomija;
• samazina eļļas piesārņojumu;
• samazina oglekļa nogulsnes dzinējā.
EGR NAV VELAMS noņemt transportlīdzekļiem, kuriem joprojām ir uzstādīts DPF, jo palielinas atgažu daudzumu izejošais caur DPF.
• ekonomija;
• samazina eļļas piesārņojumu;
• samazina oglekļa nogulsnes dzinējā.
EGR NAV VELAMS noņemt transportlīdzekļiem, kuriem joprojām ir uzstādīts DPF, jo palielinas atgažu daudzumu izejošais caur DPF.
AFR Tunings
Pārbaudi sava auto jaudu!
Auto Marka
Izvēlies marku
Auto Modelis
Izvēlies modelis
Auto Modifikācija
Izvēlies modifikāciju
Oriģināli
hp
Nm
Pēc Tūninga
hp
Nm
Pieaugums
hp
Nm
Kontakti
Sazināties ar mums
Kontakti:
Riga/ Daugavpils/ Liepaja/ Nereta/ London Riga, Latvia-1050
E-pasts:
info@cafr.lv
Talrunis:
+371 27 444 330